Advertise on DISCO4.COM
Forum · Gallery · Wiki · Shop · Sponsors
DISCO4.COM > Dutch

Disco 3 & 4 aankoop advies
Post Reply  Down to end
Page 1 of 1
Belg32
 


Member Since: 26 Dec 2013
Location: Kempen
Posts: 1

Belgium 
Disco 3 & 4 aankoop advies

Heren (en dames)

Na een lange zoektocht van toyota's, nissan, mitsu's, van proefrijden tot lange gesprekken met verkopers...heb ik besloten voor een disco te gaan. Nu wil ik een occasie kopen omdat ik het zonde vind om met een nieuwe wagen op expeditie te gaan. I would break my heart moest ik er een bluts induwen.
Tzal dagelijks verkeer worden, trailer trekken en vooral expedities (skioorden, alpen trektochten moeten mogelijkheden zijn.). De disco lijkt mij de grootste uitdaging omdat ik ook graag sleutel.

Maar Smile

Ik heb mij al toegewijd op het internet gestort om info op te zoeken over de disco's vermits dit merk mij nog wat onbekend is. Nu zou ik aan de ervaren mannen de vraag willen stellen: waar moet ik nu op letten bij aankoop van een disco, de pijnpunten. Ik ben al naar een paar gaan kijken, met nauwlettend een oog op: lekken aan het dak, ( pokken onder de rubbers van de ramen ben ik dus al tegen gekomen...) de compressor (kracht en geluid) en de tank, of alle electronica nog werkt, trillingen van de automatische versnellingsbak, de handrem ( het motorke ) en het motorke van de high en low gear omschakeling. De luchtvering lekken enzo, al moet ik zeggen dat dit bij de meeste nog altijd goed in orde leek... Algemene indruk van de wagen.

Elk advies is welkom en aub geen door verwijzingen naar andere posts.
Graag u commentaar Wink
  
Post #120768326th Dec 2013 2:33 pm
View user's profile Send private message View poster's gallery Post Reply
Display posts from the last:  
Post Reply Back to top
Page 1 of 1
Jump to:  
Previous Topic | Next Topic >


Posting Rules
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum



DISCO4.COM Copyright © 2004-2024 Futuranet Ltd & Martin Lewis
DISCO3.CO.UK RSS Feed - All Forums

DISCO4.COM is independent and not affiliated to Land Rover.
Switch to Mobile Site