koopmandisco3
|
Extreem lagen temperaturen -30 |
|
Beste,
Heeft iemand ervaring met extreem lage temperaturen met zijn disco 3
ik ga 1e week januari weer meer doen met Scancovery trial 2016, met deze tocht gaan we in 8 dagen door Scandinavië toeren met +/-65 auto's. vorig jaar hebben we ook mee gedaan alleen dan met een Audi A6
https://www.facebook.com/pages/Koopman-Koo...7042235445
maar nu gaan we mee doen met een disco 3 van 2005 en mijn vraag is welke bak olie kunnen we het beste gebruiken voor -30 en heeft iemand toevallig nog tips voor andere aanpassingen.
als vast bedankt
|
21st Aug 2015 1:27 pm |
|
|
wvlenthe
|
Hi Koopman,
Ik kan wel een paar dingen uit mijn hoofd bedenken maar er zijn diverse forum members in Canada, Noorwegen en Zweden. Het komt me voor dat je het beste je vraag even in het engels kunt stellen, dan krijg je gegarandeerd advies van die mannen.
Denk in ieder geval na over je deurrubbers.
Verder verwacht ik dat de diesel in Scandinavia al zwaar 'winter grade' is maar dat kunnen de Scandinaviërs je beter zelf vertellen.
Succes, lijkt me een leuke trip!
Wiljo D3 V8 HSE Auto in Zermatt silver - driveway version gone but not forgotten, only the living room cupboard version remains
|
5th Sep 2015 12:10 pm |
|
|
Pinin01
|
Re: Extreem lagen temperaturen -30 |
|
koopmandisco3 wrote:Beste,
Heeft iemand ervaring met extreem lage temperaturen met zijn disco 3
ik ga 1e week januari weer meer doen met Scancovery trial 2016, met deze tocht gaan we in 8 dagen door Scandinavië toeren met +/-65 auto's. vorig jaar hebben we ook mee gedaan alleen dan met een Audi A6
https://www.facebook.com/pages/Koopman-Koo...7042235445
maar nu gaan we mee doen met een disco 3 van 2005 en mijn vraag is welke bak olie kunnen we het beste gebruiken voor -30 en heeft iemand toevallig nog tips voor andere aanpassingen.
als vast bedankt
Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de voorbereiding van de Discovery, wij gaan de 2017 editie van de ScanCoveryTrail rijden. facebook team 68
|
14th Feb 2016 11:54 am |
|
|